اگر دست من بود


دلنوشته ها

جای امن دل نوشته ها

اگر دست من بود
آسمان را ستاره باران میکردم
به زمین عشق می دادم
وزندگی را لبریز از بوسه میکردم

اگر دست من بود
اشکهایم را به کویر میپاشیدم
اطلسی را هدیه اش میکردم
تا لبخندش نمودار گردد

اگر دست من بود
سوغاتی همه شهرها محبت میشد
گرسنه ها سیر
وفقیرها نیز سقف داشتند

.
.
.

اما حالا دست من که نیست هیچ
خدا هم نمیخواهد
آری خدا با همه قهر کرده
اوهم نمیخواهد

آرمان.ک.ر
اگر دست من بود
آسمان را ستاره باران میکردم
به زمین عشق می دادم
وزندگی را لبریز از بوسه میکردم
اگر دست من بود
اشکهایم را به کویر میپاشیدم
اطلسی را هدیه اش میکردم
تا لبخندش نمودار گردد
اگر دست من بود
سوغاتی همه شهرها محبت میشد
گرسنه ها سیر
وفقیرها نیز سقف داشتند
.
.
.
اما حالا دست من که نیست هیچ
خدا هم نمیخواهد
آری خدا با همه قهر کرده
اوهم نمیخواهد
آرمان.ک.ر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 21:24 توسط آرمان.ک.ر| |


Power By: LoxBlog.Com